Aker |
The Pacemaker |
|
|
Dołączył: 20 Sty 2006 |
Posty: 895 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Skąd: Gąbin / Toruń |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/post_corner.gif) |
|
Proszę cię daruj sobie mapy:
dm/mohdm3
dm/mohdm4
dm/mp_stadt_dm
One są BEZNADZIEJNE.
Wg mnie najlepszy jest pomysł by w godzinach szczytowych dawać TDMa. Dlaczego? Otóż jak jest serwer pusty ta rzadko się zdaża żeby jakiś szaleniec wszedł, żeby samemu sobie pograć czy poczekac na innych bo to jest czekanie rzędu paru godzin. To samo się tyczy gdy na serwerze będą nawet te 2-3 czy 4 osoby. Wtedy gra w TDMa jest po prostu nudna.
W obj już jest lepiej. Nawet jak są z 2-3 osoby to idzie pograć, potem dołączają się następne (szybciej niż w tdmie) i idzie grać.
Natomiast gdy są nadwyżki ludzi (godz. najczęściej 17-22, a można i do północy) to wtedy najlepiej jest dawać tdma + fajne mapki, które już podałem wcześniej. Ludzie się pchają na serwer, a że polakow w public sh nie brakuje to w ciemno mogę ci powiedzieć, że serwer będzie caly czas full.
Fajnie by było, gdyby był jakiś admin na serwerze i wtedy można pograć z ff-on ale musi on czuwać nad tym by teamkillerzy byli kickowani a gdy sytuacja się zdarza ponownie banowani. ff się przydaje, żeby ludzie ćwiczyli jak strzelać z głową, a nie na oślep.
Natomiast jeśli nie ma admina to dawajcie ff-off, unikniecie bezkarnych teamkillerów, których nawet jeśli kicknie sie z serwera to i tak wchodzą by wkurzać innych graczy. |
|